O firmě INDCAR 

18. 8. 2008

Zpět

Historii firmy Indcar píšeme od roku 1888, kdy obchodník Francesco Queralt i Roca založil firmu na výrobu dřevěných vozů. Úspěšné zahájení výroby se stalo počátkem vzniku rodinné firmy, která je právem hrdá na fakt, že je prvním španělským výrobcem „auto-nástavbářem“.

O firmě INDCAR

Druhá generace této rodinné firmy v čele s Joanem Queralt Andriu rozšířila v roce 1910 výrobu o osobní kočáry. Později namáhané dřevěné části vozidel byly nahrazeny kovovými pláty. Používání kovů posunulo výrobu o další krok vpřed.


Třetí generace výrobců vedená Joanem Queralt Dalmau započala sofistikovanou výrobu prvních celokovových nástaveb.


Santiago Queralt Monfort převzal vedení firmy Indcar v roce 1978 a reprezentuje již čtvrtou generaci rodiny Queralt. Firma se zaměřila na výrobu nástaveb pro střední a malé autobusy. Byl vyroben oblíbený autobus Mago1 - předchůdce současného modelu Mago 2, který je velice oblíben mezi dopravci i cestujícími pro svůj atraktivní vzhled, moderní řešení a příznivý poměr ceny a kvality. Na žebříčku úspešných autobusů obsazují přední místa i modely - Mago2 ve verzi Cabrio, Wing, Strada a Strada Plus












Od prvních let své existence, zásluhou všech čtyř generací, se firma Indcar proporcionálně rozvíjela a nezadržitelně rostla. Pravidelně přicházela na trh s novými modely, které odpovídali požadavkům zákazníků a nejnovějším trendům doby.


Zásluhu na rozvoji firmy má také firemní filozofie, která ve styku se zákazníkem dodržuje neměnný etický kodex.


Respektuj a respekt vyžaduj:


  • k dohodám a smlouvám 
  • k existujícím normám a předpisům 
  • k životnímu prostředí 
  • k výzkumu a změnám požadavků zákazníků, uspokojení jejich potřeb kvalitou spolu s technickými a technologickými pokroky 
  • k lidem ve firmě 
  • k týmové práci a dobrým výkonům, serióznosti, vysokým nárokům a stabilitě 
  • k upřímnosti a obětavosti 
  • ke konkurenci



Náš cíl:


Kontinuální rozvoj produkce při zvyšování její kvality, prodlužování záruky, zvýšení rychlosti uspokojování potřeb zákazníků, zvyšování standardů bezpečnosti, komfortu obsluhy a používání.



PRINCIPY OBCHODNÍ POLITIKY FIRMY:


Zákazník:
je nejdůležitější osobou ve firmě a hlavní důvod naší existence. Chceme zákazníkům poskytnout výjimečný servis. Chceme, aby zákazníci byly s našimi produkty spokojeni a ocenili jejich kvalitu.


Vývoj:
stále sledujeme nejmodernější vývojové trendy. Důvodem vývoje a zaváděním nejnovějších postupů a materiálů do výroby není jen udržení konkurenceschopnosti, ale v první řadě uspokojování rostoucích požadavků trhu. Rozvíjíme profesionalitu zaměstnanců, jejích týmovou práci. Podporujeme inovační návrhy a oceňujeme nasazení pro věc.


Kvalita:
Vyžadujeme ji, protože ji předáváme dál. (ISO 9001/2000).


Týmová práce:
Je základním atributem moderní rozvíjející se firmy, která vyžaduje nejen specializaci jednotlivců, ale i schopnost pracovat v týmu. Jsme všichni připraveni spolupracovat v prostředí důvěry. Spolupráce a vzájemná důvěra zaměstnanců a zákazníků zajišťuje společnou spokojenou budoucnost.